divendres, 21 d’octubre del 2022

Reunió delegats/des i subdelegats/des

 



Estimades famílies,

Avui divendres 21 d'octubre l'equip directiu del centre ha tingut una reunió amb els/les delegats/des de cada classe de primària: Leo i Toni de primer, Aixa i Elaine de segon,  Éric i Luca de tercer, Aarón i Noa de quart, Maya i Alba de 5è i Marco i Marc de sisè curs.

Ens han fet arribar les peticions, suggerències i agraïments dels seus companys de classe: més ombres i gespa al pati, portes de banys que s'atasquen, un rocòdrom, un gimnàs, poder acampar a l'escola, que els agrada molt el programa Be happy i que estan molt contents del nou curs.

Hem  contestat a cadascuna de les seves peticions i hem aprofitat per dir que estem molt orgulloses de tot l'alumnat, de com treballen  i s'esforcen i que, encara que a vegades hi hagi algun petit conflicte, són molt bons companys i s'estimen i respecten. 

S'encarregaran de fer arribar les nostres respostes i la felicitació i enhorabona als companys de la seva classe.

Atentament,

L'equip directiu.



Queridas familias,


Hoy viernes 21 de octubre el equipo directivo del centro ha tenido una reunión con los/las delegados/as de cada clase de primaria: Leo y Toni de primero, Aixa y Elaine de segundo, Éric y Luca de tercero, Aarón y Noa de cuarto, Maya y Alba de quinto y Marco y Marc de sexto. 

Nos han hecho llegar las peticiones, sugerencias y agradecimientos de sus compañeros de clase: más sombras y césped en el patio, puertas de baños que se atascan, un rocódromo, un gimnasio, poder acampar en la escuela, que les gusta mucho el programa Be happy y que están muy contentos con el nuevo curso.

Hemos contestado a cada una de sus peticiones y hemos aprovechado para decirles que estamos muy orgullosas de todo el alumnado, de como trabajan y se esfuerzan y que, aunque a veces surja algún pequeño conflicto, son muy buenos compañeros y se quieren y respetan.

Se encargarán de hacer llegar nuestras respuestas y la felicitación y enhorabuena a los compañeros de su clase.

Atentamente,

El equipo directivo