dimecres, 29 de setembre del 2021

CONVOCATÒRIA DE VAGA DEL PERSONAL DOCENT I NO DOCENT - CONVOCATORIA DE HUELGA DEL PERSONAL DOCENTE Y NO DOCENTE

 Estimades famílies,

Us informem que han estat convocades unes jornades de vaga completa per als dies 29 i 30 de setembre i  per als dies 13, 14, 27 i 28 d'octubre de 2021. També hi ha convocada una jornada de vaga parcial per al dia 4 de octubre; adreçades a tot el personal docent i no docent dels centres públics no universitaris dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.

Des de la direcció del centre, us volem informar que els vostres fills/es seran atesos adequadament els dies de la vaga.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

La direcció del centre


Queridas familias:

Os informamos que han sido convocadas unas jornadas completas de huelga para los días 29 y 30 de septiembre y para los días 13, 14, 27 y 28 de octubre de 2021. Tambíén ha sido convocada una jornada de huelga parcial para el día 4 de septiembre, dirigidas a todo el personal docente y no docente de los centros públicos no universitarios dependientes del la Consejería de Educación y Formación Profesional.

Desde la dirección del centro,  os informamos que vuestros hijos/as seran atendidos adecuadamente los días de la huelga.

Gracias por vuestra colaboración.

Atentamente

La dirección del centro